Siirry pääsisältöön

Kuinka palautan tuotteen?

Sisällytämme kaikki tarvittavat palautusasiakirjat jokaiseen pakettiin. Käytä palautustarraa ja palautusasiakirjaa tuotteen palauttamiseen.

Joissakin tapauksissa tilauksesi voidaan toimittaa useissa paketeissa. Palauttaessasi tuotteita, muistathan sisällyttää pakettiin vain tuotteet, jotka on mainittu toimitusasiakirjassa. Muussa tapauksessa sekä palautuksesi kohdentaminen että hyvitys voivat kestää normaaliaa pidempään. Useamman paketin palauttamisesta ei aiheudu sinulle ylimääräisiä kuluja.

Toimithan seuraavasti:

1. Varmista, että palautat tuotteen sen alkuperäispakkauksessa.

2. Laita palautusasiakirja pakkauksen sisälle.

3. Kiinnitä palautustarra suljetun pakkauksen päälle.

4. Sinun tarvitsee vain jättää paketti lähimpään Postin pisteeseen.

Jos unohdimme liittää mukaan palautusasiakirjan tai -tarran, olet kadottanut ne tai ne ovat vaurioituneet, voit ladata uudet palautusasiakirjat ja -tarrat asiakastililtäsi:

1. Kirjaudu osoitteessa aboutyou.fi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
2. Napsauta tilikuvaketta verkkosivumme yläpalkissa.
3. Valitse »Omat tilaukset«.
4. Napsauta tilausta, jonka haluat palauttaa ja valitse »Tuotteiden palautus«.
5. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja napsauta »Tee palautus«.
6. Katso sekä palautuskuitti että palautustarra PDF-tiedostoista. Lataa sekä tulosta ne.

Mikäli sinulla on teknisiä ongelmia tai tarvitset lisäapua prosessissa, otathan rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kun palautetut tuotteet on tarkastettu, kokonaissumma palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Muista palauttaa tuotteet meille siinä kunnossa, jossa ne vastaanotit. Vaurioituneita tuotteita ei voida palauttaa.

Oliko vastauksesta apua?