Siirry pääsisältöön

Miten palautan tuotteen, jonka maksutapa on Klarna?

Jokaiseen pakettiin sisältyy kaikki tarvittavat palautusasiakirjat. Käytä palautustarraa ja palautusasiakirjaa tuotteen palauttamiseen.

Joissakin tapauksissa tilauksesi saatetaan lähettää useammassa paketissa. Palauttaessassi tuotteita, varmistathan että mukana on vain ne tuotteet, jotka on lueteltu lähetysasiakirjassa. Muussa tapauksessa sekä palautuksen kohdentaminen että hyvittäminen voivat kestää normaalia pidempään. Useamman kuin yhden paketin palauttaminen ei aiheuta sinulle lisäkuluja.

Toimi seuraavasti:
1. Varmista, että tuote on alkuperäispakkauksineen paketissa.
2. Laita palautusasiakirja paketin sisälle.
3. Kiinnitä palautustarra sinetöidyn pakkauksen päälle.
4. Toimita paketti lähimpään Postiin.
5. Ilmoita Klarnalle palautuksesta. Voit tehdä tämän helposti ABOUT YOU -sovelluksessa kohdassa "Omat tilaukset" tai Klarna-sovelluksessa / Klarna-sivustolla (https://app.klarna.com/login).

Koska Klarna on ulkoinen laskutoimittajamme, me ABOUT YOUlla emme voi tehdä mitään muutoksia laskuihisi. Ilmoittamalla Klarnalle palautuksesta sinun ei tarvitse huolehtia laskun mahdollisista muistutusmaksuista. Laskusi on taukotilassa, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.

Mikäli tarvitset lisäapua prosessissa, ota meihin yhteyttä klikkaamalla "Tarvitsen vielä apua".

Oliko vastauksesta apua?