Siirry pääsisältöön

Olen vastaanottanut väärän koon tai värin. Miten saan oikean koon/värin, saadakseni tuotteen silti Black Friday-alennuksella?

Olemme erittäin pahoillamme tästä sekaannuksesta. Voit palauttaa väärän tuotteen käyttämällä pakkauksen mukana tullutta palautustarraa ja lisäämällä mukaan lyhyt selitys palautuksen syystä, jotta varastollamme osataan ottaa paketti oikein vastaan. Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle yksilöllisen alekoodin hyvityksenä virheellisestä toimituksesta.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****