03p
06t
03m
58s
PRE BLACK FRIDAY: Jopa -60% LISÄALE KAIKESTA
Sneaker Release -kalenteri
Tutustu kaikkiin sneaker release -julkaisuihinSHOP BY FIT
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Tutustu kaikkiin tuotemerkkeihinNousussa olevat tuotemerkit
Eksklusiiviset tuotemerkit
Olen vastaanottanut väärän koon tai värin. Miten saan oikean koon/värin, saadakseni tuotteen silti Black Friday-alennuksella?
Olemme erittäin pahoillamme tästä sekaannuksesta. Voit palauttaa väärän tuotteen käyttämällä pakkauksen mukana tullutta palautustarraa ja lisäämällä mukaan lyhyt selitys palautuksen syystä, jotta varastollamme osataan ottaa paketti oikein vastaan. Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle yksilöllisen alekoodin hyvityksenä virheellisestä toimituksesta.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Lisää vastauksia löydät täältä
Olen tilannut jotain Black Fridayna ja nyt Cyber Mondayna saman tuotteen hinta on laskenut entisestään. Voinko jotenkin hyötyä Cyber Monday -alennuksesta?
Onko pakettini myöhässä?
Seurantalinkin mukaan toimitukseni on "välitetty sähköisesti", mutta tila ei etene tämän jälkeen. Milloin tilaukseni käsitellään loppuun?
Mikä on Pre Black Friday?
Mitkä ovat Black Fridayn, Black Weekendin ja Cyber Mondayn aloituspäivämäärät?
En ole saanut palautusvahvistusta, miten voin olla varma, että palautukseni on saapunut perille?
Lisää vastauksia löydät täältä
Olen tilannut jotain Black Fridayna ja nyt Cyber Mondayna saman tuotteen hinta on laskenut entisestään. Voinko jotenkin hyötyä Cyber Monday -alennuksesta?
Onko pakettini myöhässä?
Seurantalinkin mukaan toimitukseni on "välitetty sähköisesti", mutta tila ei etene tämän jälkeen. Milloin tilaukseni käsitellään loppuun?
Mikä on Pre Black Friday?
Mitkä ovat Black Fridayn, Black Weekendin ja Cyber Mondayn aloituspäivämäärät?
En ole saanut palautusvahvistusta, miten voin olla varma, että palautukseni on saapunut perille?
Asiakaspalvelu
Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?
Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.
Pyydä apua
Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä
Soita meille
Maksuttomasti: ma–pe klo 8–20, lauantaisin & arkipyhinä klo 9–18