Siirry pääsisältöön

Miksi minun täytyy kirjautua sisään, jotta voin ladata liitteitä asiakaspalvelusta?

Jotta voimme suojella tietojasi parhaamme mukaan, olemme parantaneet liitteidemme turvallisuutta. Tämä tarkoittaa, että sinun täytyy nyt kirjautua CRM-työkaluumme, Zendeskiin, katsellaksesi tukipyyntöjäsi ja ladataksesi liitteet.

Miksi tämä muutos?

Yksinkertaisesti sanottuna: yksityisyytesi on meille tärkeää! Tämä toimenpide auttaa meitä suojaamaan henkilötietojasi paremmin luvattomalta pääsyltä.

Eivätkö tietoni olleet turvassa aiemmin?

Tietosi olivat turvassa aiemminkin, mutta parannamme jatkuvasti järjestelmiämme varmistaaksemme tietojesi suojauksen ja sopeutuaksemme jatkuvasti muuttuvaan turvallisuusympäristöön. Tämä uusi kirjautumisvaatimus lisää ylimääräisen turvallisuuskerroksen, joka suojaa yksityisyyttäsi entistä paremmin. Se minimoi luvattoman pääsyn riskin ja varmistaa, että vain sinulla on pääsy arkaluontoisiin tietoihisi.

Mitä minun täytyy tehdä nyt?

Aiemmin pystyit avaamaan liitteet suoraan sähköpostistasi. Nyt löydät sieltä linkin, joka vie sinut Help Centerin kirjautumissivulle. Kirjaudu sisään siellä ladataksesi liitteen turvallisesti.

Miten voin nähdä liitteeni nyt?

  1. Klikkaa linkkiä sähköpostiviestissäsi.
  2. Sinut ohjataan Help Centerin kirjautumissivulle. Siellä voit:

1️⃣ Kirjautua sisään olemassa olevaan tiliin.

2️⃣ Nollata salasanasi.

3️⃣ Rekisteröidä uuden tilin.

 

 

3. Sisäänkirjautumisen jälkeen voit tarkastella palvelupyyntöjäsi ja ladata liitteen.

 

Mitä muuta voin tehdä Help Centerissä?

Näe vanhemmat pyynnöt: sinulla on pääsy aiempiin ja nykyisiin pyyntöihisi, jolloin voit tarkastella asiakaspalvelun kanssa käymäsi viestinnän historiaa milloin tahansa.

Seuraa pyyntöjesi tilaa: voit nähdä tikettien nykyisen käsittelytilan ja jopa merkitä ne ratkaistuiksi.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****