Voinko perua tilaukseni, jos sitä ei ole vielä lähetetty?
Voit perua tilauksesi, jos sitä ei ole vielä käsitelty varastollamme. Varastomme kirjaa tilaukset erittäin nopeasti, ja tästä syystä tilauksen peruminen voi olla mahdollista vain muutamien minuuttien ajan tilaamisen jälkeen.
Nopein tapa perua tilaus on siirtyä asiakastililläsi kohtaan "Tilauksesi" ja etsiä tilaus, jonka haluat perua (yleensä ylhäällä listassa). Avaa sitten tilaus, klikkaa "Peruuta tämä toimitus" ja vahvista lopuksi peruutus. Huomioithan, että peruutus koskee vain tuotteita, jotka toimitetaan yhdessä. Jos haluat peruuttaa kaikki tilauksesi tuotteet, mutta tilauksesi on jaettu useampaan toimitukseen, sinun tulee peruuttaa jokainen suunniteltu toimitus. Valitettavasti et voi perua yksittäisiä tuotteita toimituksesta.
Peruutuspyynnön jälkeen saat erillisen sähköpostin koskien peruutuspyyntösi tilaa. Jos sinulla on kysyttävää, tavoitat asiakaspalvelumme maksuttomasta puhelinnumerosta 0800 916088 - ulkomaanpuheluista voidaan periä lisämaksuja.