Siirry pääsisältöön

Voinko peruuttaa tilaukseni, jos sitä ei ole vielä lähetetty?

Voit perua tilauksesi, mikäli sitä ei ole vielä käsitelty varastolla. Varastomme kirjaa tilaukset erittäin nopeasti, ja tästä syystä voi olla mahdollista, että et pysty perumaan tilausta enää muutaman minuutin jälkeen.
Tilauksen peruminen onnistuu nopeimmiten siten, että avaat asiakastililtäsi kyseisen tilauksen ja valitset kohdan Peruutus.
Ota tällöin huomioon, että peruutus koskee aina pelkästään kaikkia suunnitteilla olevan toimituksen tuotteita. Mikäli haluat peruuttaa kaikki tilauksesi tuotteet, ja tilauksesi on jaettu useampaan suunnitteilla olevaan toimitukseen, on sinun peruutettava jokainen suunnitteilla oleva toimitus.
Valitettavasti et voi peruuttaa suunnitteilla olevasta toimituksesta yksittäisiä tuotteita.
Peruutuspyynnön jälkeen saat erillisen sähköpostin koskien peruutuspyyntösi tilaa.
Mikäli sinulla on kysyttävää, tavoitat asiakaspalvelumme maksuttomasta puhelinnumerosta 0800 916088 - ulkomailta soitettaessa saatat joutua maksamaan lisämaksuja.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****