Siirry pääsisältöön

Mitä teen, jos saamani tuote on viallinen?

Jos jokin toimittamistamme tuotteista ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen maksutta. Ilmoita palautuslomakkeessa syy palautukselle. Kaikki tarvittavat tiedot palauttamista varten löydät kohdasta "Miten lähetän palautuksen?". Heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet tuotteen, palautamme rahat sinulle valitsemasi maksutavan mukaisesti.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****