Siirry pääsisältöön

Mitä teen, jos saan viallisen tuotteen?

Jos jokin toimittamistamme tuotteista on vioittunut tai siinä on jotain muuta huomautettavaa, voit palauttaa sen veloituksetta ilmoittamalla syyn palautukselle. Täytä palautusta varten erillinen palautuslomake. Kaikki tarvittavat tiedot palauttamista varten löydät Miten lähetän palautuksen? -kohdasta. Heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet tuotteen, palautamme rahat sinulle valitsemasi maksutavan mukaan.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****