Siirry pääsisältöön

Mitä voin tehdä, mikäli tilasin uutiskirjeen, mutta en saanut kuponkikoodia, joka tilaamisesta minulle luvattiin?

Kun olet tilannut uutiskirjeemme, saat vahvistussähköpostin, mikä sisältää aktivointilinkin. Uutiskirjeen tilaaminen on onnistunut vasta, kun tätä linkkiä on napsautettu.

Jälkeenpäin saat viestin, joka vahvistaa tilauksesi sekä henkilökohtaisen alennuskoodisi. Tämän vahvistuksen lähettäminen voi kestää jopa 48 tuntia, joten olethan kärsivällinen.

Mikäli et saanut vahvistusviestiä, tarkistathan roskapostikansiosi.

Varmistaaksesi, että saat kaikki sähköpostit, voit lisäksi lisätä uutiskirjeemme sähköpostiosoitteen [email protected] osoitekirjaasi.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****