Siirry pääsisältöön

Minulla ei ole enää palautustarraa. Mistä saan uuden?

Siinä tapauksessa voit yksinkertaisesti ladata ja tulostaa tarvittavat dokumentit asiakastilisi kautta:
1. Kirjaudu osoitteessa www.aboutyou.fi -asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
2. Klikkaa Asiakastili -kuvaketta sivun yläosassa.
3. Valitse »Tilaukset«.
4. Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa, ja valitse  »Palauta tilaus«.
5. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja klikkaa »Luo palautus«.
6. Näet molemmat PDF -tiedostot, kuitin sekä palautustarran. Lataa ja tulosta ne.


Mikäli et pysty lataamaan uusia versioita tai tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kun palautetut tuotteet on tarkistettu, laskun summa palautetaan saman maksutavan mukaan, jota käytit tehdessäsi tilausta.

 

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****