Siirry pääsisältöön

Mitä palautukselleni tapahtuu kun olen lähettänyt sen takaisin teille?

Kun olet pakannut palautettavan tuotteen sen alkuperäiseen pakkaukseen ja luovuttanut sen lähimpään Postin toimipisteeseen, se palautuu meidän varastollemme.

Varastollamme palautukset käsitellään seuraavasti:

1) Palautukset avataan ja tarkistetaan, jolloin hyvityspyyntösi aktivoituu automaattisesti
2) Jos palautuksessa on jotain korjattavaa tai esimerkiksi puhdistettavaa, se tapahtuu varastollamme
2) Viimeisenä käsitellyt tuotteet pakataan uudelleen, jotta ne voidaan myydä seuraavalle asiakkaalle

Mikä tahansa tuote, joka on liian vioittunut myyntiä varten, siirretään kierrätyksestä vastaaville kumppaneillemme. Välitämme maapallostamme sekä teemme osamme suojellaksemme ympäristöämme.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****