03p
11t
20m
34s
PRE BLACK FRIDAY: Jopa -60% LISÄALE KAIKESTA
SHOP BY FIT
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Kohokohdat
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Shoppaile kategorian mukaan
Suosituimmat tuotemerkit
Suosituimmat tuotemerkit
Tutustu kaikkiin tuotemerkkeihinNousussa olevat tuotemerkit
Eksklusiiviset tuotemerkit
Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?
Kun olet jättänyt palautuksesi kuljetusliikkeellesi, voit tarkastella palautuksesi tilaa tilauksesi yleiskatsaussivulta. Huomaa, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin voimme näyttää palautuksen tilan.
Poikkeustapauksissa voi kuitenkin käydä niin, että meillä ei ole pääsyä palautuksesi seurantatietoihin, joten emme voi antaa sinulle mitään tietoja siitä:
- Jos et ole käyttänyt paketin palautustarraa, vaan olet käyttänyt itse luotua tarraa tilialueeltasi tai asiakaspalvelustamme luotua tarraa.
- Joidenkin tuotteiden osalta meillä on muutamia luotettavia kumppaneita, jotka toimittavat tuotteita puolestamme. Jos lähetyksesi on lähetetty näiden kautta, meillä ei ole pääsyä palautuksen tilaan.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Voiko reklamoitavan tuotteen vaihtaa suoraan?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä palautukselleni tapahtuu kun olen lähettänyt sen takaisin teille?
Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?
Mihin voin jättää palautuspakettini?
Lisää vastauksia löydät täältä
Miten lähetän palautuksen?
Kuinka kauan yleensä kestää, että rahat palautuvat minulle?
Voiko reklamoitavan tuotteen vaihtaa suoraan?
Palautetaanko minulle myös maksamani toimituskulut, mikäli palautan tilaukseni?
Mitä palautukselleni tapahtuu kun olen lähettänyt sen takaisin teille?
Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?
Mihin voin jättää palautuspakettini?
Asiakaspalvelu
Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?
Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.
Pyydä apua
Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä
Soita meille
Maksuttomasti: ma–pe klo 8–20, lauantaisin & arkipyhinä klo 9–18