Siirry pääsisältöön

Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?

Kun olet jättänyt palautuksen toimituskumppanillemme, voit tarkastella palautuksesi tilaa tilauksen yhteenvedossa. Huomaathan, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin voimme näyttää palautuksen tilan.
 
Seuraavissa poikkeustapauksissa emme välttämättä pysty seuraamaan palautuksesi kulkua emmekä siksi voi antaa tietoja siitä:
- Jos et ole käyttänyt pakkauksessa mukana ollutta palautustarraa, vaan loit sen itse käyttäjätililläsi tai asiakaspalvelumme loi sinulle uuden.
- Joidenkin tuotteiden osalta meillä on luotettavia yhteistyökumppaneita, jotka toimittavat tuotteet puolestamme. Jos lähetyksesi on lähetetty tällaisen kumppanin kautta, meillä ei ole pääsyä palautuksen tilaan.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****