Siirry pääsisältöön

Mitä jos palautus ei näy tilauksen yleiskatsauksessa?

Kun olet jättänyt palautuksesi kuljetusliikkeellesi, voit tarkastella palautuksesi tilaa tilauksesi yleiskatsaussivulta. Huomaa, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin voimme näyttää palautuksen tilan.
 
Poikkeustapauksissa voi kuitenkin käydä niin, että meillä ei ole pääsyä palautuksesi seurantatietoihin, joten emme voi antaa sinulle mitään tietoja siitä:
- Jos et ole käyttänyt paketin palautustarraa, vaan olet käyttänyt itse luotua tarraa tilialueeltasi tai asiakaspalvelustamme luotua tarraa.
- Joidenkin tuotteiden osalta meillä on muutamia luotettavia kumppaneita, jotka toimittavat tuotteita puolestamme. Jos lähetyksesi on lähetetty näiden kautta, meillä ei ole pääsyä palautuksen tilaan.
Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****