Siirry pääsisältöön

Miten toimin, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?

Jos jokin toimittamamme tuote on vaurioitunut, viallinen tai siinä on jotain huomautettavaa, voit reklamoida siitä ja lähettää sen meille takaisin veloituksetta täyttämällä palautuslomakkeen. Löydät kaikki palautusta koskevat tiedot Miten lähetän palautuksen -kohdasta.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****