Siirry pääsisältöön

Miten reklamoin tuotteesta?

Jos jossain toimittamassamme tuotteessa on huomautettavaa, voit tietysti lähettää sen meille takaisin veloituksetta täyttämällä palautuslomakkeen ja ilmoittamalla reklamaation syyn. Löydät kaikki palautusta koskevat tiedot Miten lähetän palautuksen -kohdasta. Heti kun tuote on saapunut meille ja tarkistettu, hyvitys maksetaan valitsemasi maksutavan mukaisesti. Tämän jälkeen voit tilata tuotteen uudelleen.

Oliko vastauksesta apua?
Palautteesi on meille tärkeä. Se auttaa meitä parantamaan palveluamme.
Asiakaspalvelu

Etkö löytynyt vastausta, josta olisi ollut hyötyä?

Löydä vastauksesi muutamalla klikkauksella tai ota meihin yhteyttä avun saamiseksi.

Pyydä apua

Käy itsepalvelukeskuksessamme saadaksesi nopeita vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin tai ota meihin yhteyttä

Soita meille

Maksuttomasti: ma–la klo 9–18.

0800 916088****